lipca 17, 2017

Powitanie.

Heloł.
Tak, oto kolejna osoba próbująca swoich sił w blogowaniu. Wydawać się może,że jest już wystarczająco dużo ludzi zajmujących się tym,ale nie. Im więcej tym lepiej.
Witam serdecznie.
Jestem Maria i czytam książki. No dobrze robię ciut więcej. Oglądam seriale i filmy. Tyle najważniejszych informacji o mojej osobie. Blog powstał z racji tego,że są wakacje i mam czas bawić się w takie rzeczy. Całkiem niedawno wciągnęłam się w bookstagram, gdzie poznałam wiele interesujących osób i ich blogi. Naczytałam i naoglądałam się wielu pięknych witryn i sama postanowiłam spróbować bo co mi szkodzi. Zobaczymy co z tego mi wyjdzie. Będę także bardzo wdzięczna za cenne porady co do tego bloga.



Enjoy!

8 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, żeby Ci się udało.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Booki-v.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Trzymam kciuki ❤️ I niech nas będzie więcej !
    kruczyrozdzial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, blogów o książkach i filmach nigdy za wiele :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! A co do rady... rób co kochasz i bądź sobą!

    Pozdrawiam,
    Books-hoolic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też założyłam swojego bloga w wakacje, później miałam go zawiesić ale... tak to wyszło, że będę za 4 dni świętować drugie urodziny :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejo! Witamy w blogosferze i powodzenia ;)

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia Kochana ❤️ Też dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem. Trzymam za Nas kciuki ❤️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wszystko i nic. , Blogger