października 21, 2017

Okładka była niebieska.

 Witajcie,
należę do wielu grup zajmujących się książkami. Często pojawiają się zapytania o daną książkę, ktoś nic o niej nie wie prócz tego jakiego koloru była okładka. Sama też czasami mam taki sam problem. Postanowiłam zrobić listę z niebieskimi okładkami książek, które są często poszukiwane. Kto wie, może zrobię zestawienia całej tęczy? Dziś skupimy się na haśle: pamiętam tyle, że okładka była niebieska. Mam świadomość, że wiele było takich akcji, ale nadal pozostało wiele pytań dotyczących błękitnych okładek. Mam nadzieję, że komuś pomogłam! Zapraszam także do pisania swoich propozycji :)



Never never - Colleen Hoover, Tarryn Fisher


Ugly love - Colleen Hoover


Światło, którego nie widać - Anthony Doerr


Prawo przyciągania - Simone Elkeles


Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender - Leslye Walton


Przebudzenie - Stephen King


Bóg nigdy nie mruga - Regina Brett


Nie mów nikomu - Harlan Coben


Pochłaniacz - Katarzyna Bonda


Malfeto. Mroczne piętno - Marie Lu


Legenda. Wybraniec - Marie Lu


Bezsenność - Stephen King


Cud chłopak - R.J.  Palacio


Dotyk Julii - Tahereh Mafi



List z przeszłości - Mairi Wilson


Łowca snów - Stephen King


Playlist fot the dead - Michelle Falkoff


Serce z popiołu - Kathrin Lange


Zatoka trujących jabłuszek - Monika Szwaja


Za zamkniętymi drzwiami - B.A. Paris


Porwanie - Joanna Chmielewska










19 komentarzy:

  1. Ciekawy post! Dodałabym jeszcze "Skrawki błękitu" Lois Lowry, "Zakazane życzenie" Jessicy Khoury, "Czas Żniw" Samanthy Shanno

    Pozdrawiam!
    recenzje-zwyklej-czytelniczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te pozycje, lista będzie uzupełniana na bieżąco.

      Usuń
  2. Super pomysł, faktycznie czasem kojarzymy książki tylko i wyłącznie po kolorze okładki:) mam nadzieję, że powstaną posty o całej gamie kolorów.

    Pozdrawiam
    korczireads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałabym "Wszechświat w Twojej dłoni" i polskiego "Żniwiarza". Aczkolwiek, post tęczowy byłby dobry !:d

    Pozdrawiam, Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł !! ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    zaczytanaolaakochaczytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł i liczę, że zrobisz tęczę! :D Ja często pamiętam właśnie kolor okładki i strzępek tytułu, a później muszę się dłuuugo głowić, by dojść do tego co to za książka :p

    Ja dodałabym Żniwiarza (pierwszą część) i Buntowniczkę z pustyni.

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł. Niektóre z nich mam nawet na swojej półce!!!
    Pozdrawiam :)
    Wejdź też to mnie:
    ksiazkodziejka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiałabym sprawdzić w swojej biblioteczce co jeszcze mam niebieskiego.Na pewno jest tam Bonda i ZA ZAMKNIĘTYMI DRZWIAMI.Ciekawy post.

    Pozdrawiam
    czytanestrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing selection, darling, like these books so much. Look so interesting.
    I'm first time on your blog and It's amazing. I really like it.
    Maybe follow for follow? Let me know on my blog, dear!
    I hope you will visit me soon. Have a nice day!
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post i sama idea stworzenia takiej listy! Ja co prawda nigdy do tej pory nie cierpiałam na taki problem, ale wierzę, że części osób może to sporo ułatwić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zestawienie :).

    Pozdrawiam, a w wolnej chwili zapraszam do siebie zakladkadosiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na post! Na pewno komuś pomogłaś :)

    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny pomysł na posta! :D Tak sobie zdałam teraz sprawę, że mam bardzo dużo niebieskich książek :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł :) Dodałabym jeszcze "Niebezpieczne kłamstwa" Fitzpatrick :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio wklejałam swoje niebieskie książki na instagrama :) Świetny pomysł, kontynuuj tę serię! :) Pozdrawiam,
    Ewelina z Gry w Bibliotece

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny post, rzadko kiedy szukam książek po okładkach, ale bez wątpienia przyda się on innym ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wszystko i nic. , Blogger