listopada 11, 2017

#15. Recenzja. Off-Campus.



Tytuł: Układ, Błąd, Podbój, Cel
Autor: Elle Kennedy
Tłumaczenie: Anna Mackiewicz
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Rok wydania: 2016-2017
Liczba stron: 464,  376, 447, 427

 Rok szkolny w toku  więc co najlepiej czytać? Oczywiście, że książki ze szkołą w tle. Na serię „Off-Campus” natrafiłam jakiś czas temu i muszę przyznać, że mimo prostoty cykl autorstwa Elle Kennedy stał się jednym z moich ulubionych.  Z ogromnym niecierpliwieniem czekałam na zakończenie historii, a kiedy już wreszcie dostałam ostatni tom w ręce nie chciałam go czytać i żegnać się z bohaterami. Po ciężkiej walce z samą sobą, wzięłam się w garść i przeczytałam „Cel”.

  Seria „Off-Campus” opowiada historie czterech przyjaciół hokeistów. W każdym poszczególnym tomie poznajemy bliżej jednego z młodych sportowców. Garrett, Logan, Dean, Tucker tworzą zgraną paczkę przyjaciół. Wiele ich łączy, ale każdy z nich ma inną historię i priorytety. Kiedy poznają niepowtarzalne dziewczyny, ich życia zmieniają się w zawrotnym tempie. Już nie tylko alkohol, imprezy i sport są dla nich najważniejsze. Czy czwórka hokeistów znajdzie szczęście i spokój?

  Po cyklu książek autorstwa Elle Kennedy nie spodziewałam się zbyt wiele. Akademicki romans i tyle, niewymagające powieści na jeden raz. Dostałam to co chciałam i nawet jeszcze więcej. Jestem oniemiała, że tak prosta seria podbiła moje serce. Zaczynając czytać „Układ” wiedziała, że książki pani Elle są wręcz idealne dla mnie. Tak, wiem, te powieści są szablonowe i przewidywalne jak cholera, ale mimo wszystko bardzo dobrze bawiłam się czytając je. Jak nigdy ten lekko prostacki humor spodobał mi się.  Książki idealne na ciężki i smutny dzień, nie dobiją nas jeszcze bardziej. Zresztą historie zawarte w tej serii są tak proste, aż miło czytać. Nie musimy godzinami zastanawiać się o co chodzi w skomplikowanej fabule, wszystko jest klarownie wyjaśnione. Mimo, że miejscami poruszone są dość trudne tematy, autorka pisze o tym z ogromną lekkością. Dzięki temu suniemy po kartach historii oraz nie czujemy przytłoczenia. Ogólnie cała seria jest bardzo plastycznie wykreowana, każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie. Co więcej, seria jest bardzo romantyczna, ale ma też ten pazur, który nie czyni z niej kolejnej przesłodzonego cyklu dla rozmarzonych nastolatek. Nie ma tu za wiele typowo cukierkowych scen, bohaterowie na każdym kroku w zabawnych sposób dogryzają, dokuczają sobie. I jak ich tu nie lubić? Są zupełnie normalni, jak my! Całkowicie przepadłam w „Off-Campus”.

  Nic nie jest idealne, niestety. Pierwsze czego bardzo nie lubię w tym cyklu, to to, że już skończyłam go czytać. Potrzebuję więcej!  Koniec z tymi żartami.  Czytając pierwszy tom byłam zachwycona, ale późniejszy „Błąd” był błędem. Książkę czytało mi się bardzo dobrze, zresztą jak wszystkie tej autorki, ale jakoś nie przemówiła do mnie. Była troszkę napisana na siłę. Na szczęście dalsze czytadła z tego cyklu były zdecydowanie lepsze!

  Cykl „Off- Campus” polecam każdemu, w szczególności młodym kobietom i fanom twórczości Colleen Hoover!  Spędzicie przy tej serii wspaniały, zabawny czas. Nie pożałujecie i czytajcie jak najprędzej. Moja ocena 8/10.



Enjoy!

36 komentarzy:

  1. Fajna powieść, taka chwilowa podróż w czasie do czasów studenckich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, czuję, że jest to książka nie w moim stylu. Cieszę się jednak, że Tobie przypadła do gustu.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem teraz przed czwartą częścią i z chęcią niedługo po nią sięgnę. Oczywiście najlepsza część to pierwsza "Układ" i mimo iż kolejne były nieco słabsze, to i tak przyjemnie się je czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej serii, jednak nie miałam okazji się z nią zapoznać. Jeśli znajdę pierwszą część za dość niską cenę, to może przeczytam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi byc ciekawa ;)
    https://kerolweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o tej serii, jak tylko będę miała okazje to przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już od dawna zamierzam zabrać się za książki tej autorki, muszę w końcu nadrobić. ;)

    http://czytam-wszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o serii ale koniecznie muszę ją przeczytać bo to totalnie w moim stylu takie książki. :)

    Pozdrawiam,
    lunafisher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że mamy podobny gust czytelniczy i ta seria to coś, co może mi się spodobać :) A co tam, dorzucę pierwszy tom do koszyka przy najbliższych zakupach :D

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam szczerzę, że to totalnie nie moje klimaty, ale słyszę tyle pozytywnych recenzji, że może kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ostatnio braki w tym gatunku, więc świetnie, że o tym napisałaś, będę miała co czytać, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa recenzja, może wrócę do tej serii książek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak słyszę, że romans to już się waham, ale jak czytam że szablonowa to już całkowicie odpuszczam.
    Nie dla mnie, ostatnio nie odnajduję się w tym gatunku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam którąś część.. i nie wspominam tego źle :)

    OdpowiedzUsuń
  16. czytałam Układ i bardzo mi się podobał :D Jak wygrzebię się z książek recenzenckich to chciałabym kontynuować tą serię ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba przeczytam, by wrócić do tych lat ;) tak dla mnie już odległych jak przez mgłę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie lekkie historie też są czasem potrzebne :) Może kiedyś się skuszę i powspominam młodzieńcze lata ;D
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam dwa pierwsze tomy i byłam zachwycona. Nie mogę się doczekać, aż dorwę pozostałe dwa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że mimo prostoty cykl fajny. Chętnie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  21. To musi być naprawdę ciekawa seria po którą sięgnę w niedalekiej przyszłości.
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj nieee, zdecydowanie nie dla mnie :/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię co jakiś czas sięgnąć po tego typu książki. Idealne na smutne, jesienne wieczory, zapisuję sobie tę serię :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Któregoś dnia jak byłam w bibliotece to mignął mi się Cel, przypuszczam, że najwyższy czas po niego wrócić, mam nadzieję, iż mi też się tak spodoba :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Niesamowity Świat Książek

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytałam ale nie są to książki do których wrócę ;) Nie wywarły na mnie większego wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym osobiście zapoznać się z tę serią :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytałam pierwszą i ostatnią książkę z serii, ale dla mnie słabe a naprawdę lubię ten gatunek ;) Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  28. Niby fajna, ale nie mam ich w planie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie czytałam, ale jest w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Słyszałam, ale w planach nie mam. To chyba jednak nie moje klimaty, nawet jeśli na tle innych schematycznych młodzieżówek te miałyby się w pewien sposób wyróżniać... ;)

    Pozdrawiam cieplutko,
    S.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dużo dobrego słyszałam o tych książkach,ale jeszcze nie miałam okazji po nie sięgnąć. Pozdrawiam cieplutko https://ksiazkialeksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Skoro są wszystkie tomy już, no to ja zdecydowanie muszę je nabyć i kupić, bo te książki już za mną chodzą jakiś czas! Lubię czasami przeczytać jakąś młodzieżówkę i "odetchnąć".

    Pozdrawiam,
    books-hoolic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszyscy polecają tę serię właśnie jako lekką, przyjemną, na poprawę humoru. Mam ją już skompletowaną, teraz tylko czeka, aż po nią sięgnę. Aż nie mogę się doczekać ;)
    Obserwuję i pozdrawiam xx
    http://slowoposlowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku, ta książka musi być naprawdę ogromnym hitem, już wiele o niej słyszałam i prawie każdy mówi, że jest świetna. No cóż, po tak dobrej recenzji to nie ma na co czekać, trzeba ją przeczytać.

    Dodaję bloga do obserwowanych.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/elizabeth-i-jej-ogrod-elizabeth-von.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wszystko i nic. , Blogger